23.06.2023

Про практикум учителів математики «Компетентнісні завдання як дієвий інструмент формування ключових і предметних компетентностей, наскрізних умінь та підходи до їх оцінювання»

 

На виконання плану роботи інституту 21 червня 2023 року  в режимі онлайн на платформі сервісу Google Meet відбувся практикум учителів математики області «Компетентнісні завдання як дієвий інструмент формування ключових і предметних компетентностей, наскрізних умінь  та підходи до їх оцінювання». Більше 40 учителів математики області, які були учасниками заходу, мали можливість поглибити науково-теоретичні знання та удосконалити практичні уміння у сучасній методиці викладання математики щодо створення та оцінювання  завдань компетентнісного змісту.

Методист, в. о. завідувача відділу відділу методики навчальних предметів природничо-математичного циклу, технологій та фізичної культури Іванюк Тетяна Георгіївна привернула увагу учасників до особливостей використання завдань компетентнісного змісту на уроках математики, ознайомила учасників з основними функціями компетентнісних завдань, способами конструювання задач, надала рекомендації щодо доцільності їх використання залежно від мети, типу та структури уроку, вікових та психологічних особливостей учнів.

Учасники практикуму мали нагоду ознайомитися із прикладами компетентнісних завдань, оволодіти способами їх створення. Конструювали компетентнісно зорієнтовані завдання, використовуючи таксономію Блума у поєднанні із навчальними цілями. Учителі зауважили на доцільність використовувати на практиці завдання з надлишковими даними чи їх нестачею, що дозволить виявити рівень розуміння учнями навчального матеріалу, уміння критично оцінити пропонований змістовий контент завдань та зробити висновки. Тобто, завдання такого формату дають можливість оцінити не лише предметні уміння, ключові компетентності але й наскрізні уміння здобувачів освіти НУШ. Створення завдань компетентнісно-орієнтованого змісту не вимагало досконалих навичків, тож не існувало перешкод в ході практичної роботи заходу.

В ході проведення практикуму вчителі мали нагоду опанувати  не лише цікавий за змістом матеріал, оволодіти практичними навичками роботи, але переконатись в ефективності використання компетентнісних завдань для вивчення математики. Участь педагогів у завданнях, які проводили організатори практикуму, сприяла опануванню освітянами сучасними методами та прийомами навчання математики. Сподіваємось, що отримані знання та навички забезпечать розвиток методологічної компетентності учителів математики області відповідно до викликів сучасної системи освіти.

Захід завершився обговоренням, у ході якого було  проведено зворотний зв'язок, обумовлено напрями подальшої співпраці з питань упровадження сучасних навчальних технологій, методів та форм у освітній процес з математики та підготовлено  ряд рекомендацій.

Презентація

Комментариев нет:

Отправить комментарий