23.09.2021

Використання сучасних освітніх технологій для забезпечення якості шкільної математичної освіти


14 вересня 2021 року відбулося засідання творчої лабораторії вчителів математики області «Стратегії навчання математики: діяльнісно-компетентнісний підхід» на тему «Досвід використання сучасних освітніх технологій для забезпечення якості шкільної математичної освіти». Мета засідання полягала в ознайомленні з сучасними методами навчання математики, практичним досвідом та визначенні стратегій удосконалення педагогічних підходів до викладання математики. Учасники заходу розглянули ряд актуальних тем, які стосуються освітніх нововведень та набувають популярності серед прогресивних педагогів області. Також учителі  обговорили низку інших питань, що охоплюють напрями діяльності  в процесі реалізації завдань  компетентнісного навчання математики.

Методист інституту Іванюк Т. Г. розглянула методи формування ключових компетентностей  школярів, звернула увагу на ефективні механізми навчання математики з метою  забезпечення умов для оволодіння знаннями та досвідом на засадах практичної значущості, атмосфери успіху, досягнення якісних результатів. Тетяна Георгіївна охарактеризувала ефективні способи і форми викладання математики на засадах компетентнісно-діяльнісного підходу, надала рекомендації  до організації мотиваційного освітнього середовища.

Учасники оволоділи технологією шестикутного навчання, що дозволяє організувати цікаве та змістовне освітнє середовище, у якому, за допомогою використання спеціальних шестикутних карток (гексагонів), учні мають поєднати навчальний матеріал за певним узгодженим принципом. На кожному з гексагонів відображено певний аспект з теми уроку. Завдання учнів полягає у тому, щоб згрупувати шестикутники відповідно до зв'язків між позначеними на них подіями, явищами, термінами тощо та скласти з карток певну структуровану картину.

 Сучасне навчання  математики не можливе без розвитку когнітивних якостей особистості, зокрема умінь досліджувати, узагальнювати, систематизувати  та оцінювати  інформацію. Із власними знахідками  ефективного  розв’язання  даної проблеми поділилась із колегами  учитель Ангелівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гілазеєва Л. Ф. 

Кулешко В.І., учитель математики Тернопільського навчально-виховного комплексу «Школа-ліцей № 6 імені Назарія Яремчука» звернув увагу присутніх на роль математики як навчальної дисципліни у розвитку STEM-освіти.

Цікаві ідеї з практичного досвіду роботи щодо впровадження сучасних технологій навчання представили учителі Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Дворак Г.Г. та Солодченко Л. І.  Під час онлайн-засідання  учасники активно спілкувалися у чаті, обмінювались думками, що сприяло злагодженій роботі та ефективному зворотному зв’язку.

В ході проведення  «круглого столу» учасники методичного заходу підвели підсумки роботи та прийняли ряд методичних рекомендацій з питань викладання математики та виконання пріоритетних завдань освітньої політики з розвитку шкільної математики та забезпечення її якості.

Презентація. Досвід використання сучасних технологій для забезпечення якості шкільної математичної освіти.

Комментариев нет:

Отправить комментарий