Одне із пріоритетних завдань сучасної шкільної освіти
полягає у формуванні інформаційно-комунікаційної компетентності особистості.
Уміння використовувати цифрові технології необхідні нам на кожному кроці,
незалежно від професійної діяльності, інтересів чи потреб. Виклики часу
ставлять перед учителями завдання широкого впровадження в практику діяльності
засобів інформаційно-комунікаційних технологій, організації дистанційного
навчання математики. Відповідно до плану
роботи інституту 10 березня 2021 року
науковці та
методисти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної
педагогічної освіти провели навчально-практичний тренінг «Конструювання та
розроблення компетентнісних задач з математики у середовищі Teacher Desmos».
Мета заходу полягала в поглибленні
науково-теоретичних знань та удосконаленні практичних умінь педагогів з
сучасної методики викладання математики із використанням цифрових інструментів
та для реалізації завдань компетентнісного навчання.
Методист відділу методики
навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Іванюк Тетяна Георгіївна привернула увагу учасників до
використання завдань компетентнісного змісту на уроках математики, надала
рекомендації щодо конструювання задач, доцільності їх використання залежно від
мети, завдань, типу та структури уроку, вікових та психологічних особливостей
учнів.
Олексюк Олеся Романівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри
змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО представила системи і засоби дистанційного навчання
математики та детально зупинилась на використанні середовища Teacher
Desmos. Олеся Романівна зосередила увагу вчителів на змістовому контенті
цифрового інструменту, продемонструвала алгоритми роботи у системі та
організувала в режимі онлайн практичну роботу. Робота в середовищі не вимагає
ґрунтовної підготовки та досконалих навичків з цифровими інструментами, то ж не
має перешкод для впровадження у щоденну практику вчителя. Звертаємо увагу, що
завдання, які пропонує система Desmos, можна також трансформувати у Google
Classroom.
В ході проведення тренінгу вчителі збагатились не лише цікавим та
змістовним фаховим матеріалом, оволоділи практичними навичками роботи у
середовищі Desmos, але переконались в ефективності використання
цифрових інструментів для вивчення
окремих навчальних тем з математики.
Участь педагогів у
завданнях, які проводили організатори тренінгу, сприяла опануванню освітянами
сучасними методами та прийомами навчання математики із використанням системи
Google, Desmos та із врахуванням інтересів та потреб сучасних учнів. Тренери
сподіваються, що отримані знання та навички сприятимуть розвитку інформаційної
компетентності учителів математики області відповідно до інноваційних вимог
сучасної системи освіти.
Захід завершився обговоренням, у ході
якого проведено зворотний зв'язок, обумовлено напрями подальшої співпраці з
питань упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, методів та
форм у освітній процес з математики та вироблено ряд рекомендацій.
Презентація "Конструювання задач компетентнісного змісту у практиці роботи учителя математики"
Комментариев нет:
Отправить комментарий