18.04.2021

Навчання математики в середовищі Teacher Desmos

14 квітня 2021 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти в режимі онлайн на платформі сервісу Google Meet відбувся навчально-практичний тренінг «Компетентнісні завдання у навчанні математики: конструювання та впровадження. Проєктування задач у середовищі Teacher Desmos. Системи і засоби дистанційного навчання математики». Більше 40 учителів математики області, які були учасниками заходу, мали можливість поглибити науково-теоретичні знання та удосконалити практичні уміння у сучасній методиці викладання математики із використанням цифрових інструментів для реалізації завдань компетентнісного навчання.

Виклики часу ставлять перед учителями завдання широкого впровадження в практику діяльності засобів інформаційно-комунікаційних технологій, організації дистанційного навчання математики. Уміння використовувати цифрові технології необхідні нам на кожному кроці, незалежно від професійної діяльності, інтересів чи потреб.

Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Іванюк Тетяна Георгіївна привернула увагу учасників до використання завдань компетентнісного змісту на уроках математики, надала рекомендації щодо конструювання задач, доцільності їх використання залежно від мети, завдань, типу та структури уроку, вікових та психологічних особливостей учнів.

Олексюк Олеся Романівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО представила системи і засоби дистанційного навчання математики та детально зупинилась на використанні середовища Teacher Desmos. Олеся Романівна зосередила увагу вчителів на змістовому контенті цифрового інструменту, продемонструвала алгоритми роботи у системі та організувала в режимі онлайн практичну роботу. Робота в середовищі не вимагає ґрунтовної підготовки та досконалих навичків з цифровими інструментами, тож не має перешкод для впровадження у щоденну практику вчителя. Звертаємо увагу, що завдання, які пропонує система Desmos, можна також трансформувати у Google Classroom.

В ході проведення тренінгу вчителі мали нагоду опанувати  не лише цікавий за змістом матеріал, оволодіти практичними навичками роботи у середовищі Desmos, але переконатись в ефективності використання цифрових інструментів  для вивчення окремих навчальних тем з математики. Цікавими ідеями з використання цифрових ресурсів у навчанні математики поділилась з колегами Попель Світлана Михайлівна, учителька математики та інформатики Вишнівчицької ЗОШ І-ІІІ ст.

Участь педагогів у завданнях, які проводили організатори тренінгу, сприяла опануванню освітянами сучасними методами та прийомами навчання математики із використанням системи Google, Desmos та із врахуванням  інтересів та запитів сучасних учнів. Тренери сподіваються, що отримані знання та навички забезпечать розвиток інформаційної компетентності учителів математики області відповідно до інноваційних вимог сучасної системи освіти.

Захід завершився обговоренням, у ході якого проведено зворотний зв'язок, обумовлено напрями подальшої співпраці з питань упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, методів та форм у освітній процес з математики та вироблено ряд рекомендацій.


Комментариев нет:

Отправить комментарий