Міністерство освіти та науки інформує про орієнтовні
вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової
атестації з математики у закладах загальної середньої освіти у
2017-2018 навчальному році (лист МОН №1/9-185 від 27.03.2018)
Державна підсумкова
атестація з математики проводиться за
програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України, а саме:
«Математика. 5-9 класи» та «Навчальна програма для поглибленого вивчення
математики в 8-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів», розміщені на
сайті МОН. 
Для проведення державної
підсумкової атестації готують не менше
10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то
по одному варіанту на кожного учня). Для учнів загальноосвітніх класів
пропонується поділити роботу на 3 частини. 
Перша
частина
– 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною
відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується
подати 4-5 варіантів відповіді. Завдання з вибором відповіді вважається
виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена
правильна відповідь. При цьому учень не повинен наводити будь-які міркування,
що пояснюють його вибір.
Друга частина атестаційної роботи може
складатися із 4-6 завдань відкритої
форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними
правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені
рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на
чернетках.
Третя частина атестаційної роботи може
складатися з 3-4 завдань відкритої форми
з
розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються виконаними
правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання
з обґрунтуванням кожного етапу розв'язку та надав правильну відповідь.
Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до
критеріїв і схеми оцінювання завдань з якими учні завчасно ознайомлені. 
Для класів з поглибленим вивченням математики
пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти
із 3 завдань, що відповідають
програмі поглибленого вивчення математики.
У кожній із частин атестаційної роботи
рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у
орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати весь
курс математики 5-9 класу.
Завдання третьої та
четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом
відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
Державна підсумкова
атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів
загальноосвітніх класів.
Учні класів з поглибленим вивченням математики
виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.
При оцінюванні письмової роботи необхідно користуватися критеріями
оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних
досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку
обґрунтовують і оприлюднюють. 
Нагадуємо, що ДПА з математики в 11
класі проводиться у формі ЗНО, основна сесія – 22 травня.
Державна підсумкова атестація
учнів 11 класів закладів загальної середньої освіти проводиться
у закладах освіти за місцем навчання в окремих випадках, що
зазначені  у листі Міністерства освіти і
науки України 
від 31.01. 2018 р. № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти»
від 31.01. 2018 р. № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти»
У разі проведення атестації випускників 11 класів за
місцем навчання атестаційні завдання укладаються учителями закладу освіти
відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, затверджених
наказами МОН України: № 192 від 20. 02. 2015 р. і № 94 від 08.02. 2016
р.  
Рекомендуємо, при організації та проведенні ДПА з математики, керуватись
наказами та листами Міністерства освіти і науки України, зокрема листом МОН №1/9-66 від 31
січня 2018 року «Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та
особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти».

 
Комментариев нет:
Отправить комментарий