05.04.2020

Навчання математики у системі Матіфік для учнів 5-6 класів


Гейміфікація освітнього процесу не тільки ігровий компонент для учнів. Це – універсальний інструмент для ефективного навчання школярів будь-якого віку. Зниження інтересу до навчання, недостатня мотивація, відсутність ініціативи – все це реакція школярів на рутинну роботу. Ми маємо подбати про те, щоб навчання було не лише змістовним, але й  цікавим та захоплюючим! Звісно,  учитель не може відійти від навчального плану та перетворити уроки на ігровий майданчик.
Як втілювати ігрові методики в межах викладання? Як урізноманітнити урок, запалити дух змагань і при цьому втримати баланс між грою та засвоєнням інформації? В умовах дистанційного навчання це завдання виглядає не досяжним. Однак хочу звернути увагу на навчальну платформу  «Матіфік». Про неї ми інформували, відповідний матеріал «Матіфік  - міжнародний освітній проект з математики» розміщено у рубриці «Постійнодіючий консультпункт». Знаємо, що учителі області використовують дану програму на практиці. Тож в умовах дистанційного навчання математики  доречно використати цей безкоштовний ресурс для навчання та забезпечення зворотнього зв’язку з учнями. Нагадуємо, що програма розроблена для учнів 1-6 класів, схвалена до використання МОН України. Для роботи на платформі учителю необхідно зареєструватись. А далі учитель планує класну (домашню) роботу та обирає із запропонованих ігрових завдань вправи для виконання учнями класу в режимі онлайн. Система розміщує ці вправи на карті, з якою працюватиме школяр. На сторінці результатів учитель бачить якість виконання завдань кожним учнем. Зайти та зареєструватись на платформі Матіфік можна за посиланням  www.matific.com  
Як учитель я також зараз  дистанційно працюю з учнями 5 класу на цій платформі.
Доведено, що помірна гейміфікація має позитивний вплив не тільки на школярів, а й на вчителів! Не втрачайте можливість урізноманітнити навчання!


Комментариев нет:

Отправить комментарий