Гейміфікація освітнього
процесу не тільки ігровий компонент для учнів. Це – універсальний інструмент
для ефективного навчання школярів будь-якого віку. Зниження інтересу до навчання, недостатня мотивація,
відсутність ініціативи – все це реакція школярів на рутинну роботу. Ми маємо
подбати про те, щоб навчання було не лише змістовним, але й цікавим та захоплюючим! Звісно, учитель не може відійти від навчального плану
та перетворити уроки на ігровий майданчик.
Як втілювати ігрові
методики в межах викладання? Як урізноманітнити урок, запалити дух змагань
і при цьому втримати баланс між грою та засвоєнням інформації? В умовах
дистанційного навчання це завдання виглядає не досяжним. Однак хочу звернути увагу
на навчальну платформу «Матіфік». Про неї ми інформували, відповідний
матеріал «Матіфік - міжнародний освітній
проект з математики» розміщено у рубриці «Постійнодіючий консультпункт». Знаємо,
що учителі області використовують дану програму на практиці. Тож в умовах дистанційного
навчання математики доречно використати цей
безкоштовний ресурс для навчання та забезпечення зворотнього зв’язку з учнями. Нагадуємо,
що програма розроблена для учнів 1-6 класів, схвалена до використання МОН України.
Для роботи на платформі учителю необхідно зареєструватись. А далі учитель планує
класну (домашню) роботу та обирає із запропонованих ігрових завдань вправи для виконання
учнями класу в режимі онлайн. Система розміщує ці вправи на карті, з якою
працюватиме школяр. На сторінці результатів учитель бачить якість виконання
завдань кожним учнем. Зайти та зареєструватись на платформі Матіфік можна за посиланням www.matific.com
Як учитель я також зараз дистанційно працюю з учнями 5 класу на цій платформі.
Доведено,
що помірна гейміфікація має позитивний вплив не тільки на школярів, а й на
вчителів! Не втрачайте можливість урізноманітнити навчання!
Комментариев нет:
Отправить комментарий