15.11.2016

«Математика: непосильний тягар чи сходи до успішного майбутнього»

У жовтні в Київському Палаці дітей та юнацтва у рамках Восьмого міжнародного форуму  «Інноватика в сучасній освіті» видавництвом «Ранок» організовано та  проведено дискусійну панель «Математика: непосильний тягар чи сходи до успішного майбутнього».
  В роботі зібрання взяли участь вчителі, науковці, викладачі ВНЗ, управлінці, методисти, батьки з різних куточків України, загалом усі, кому  не байдужа доля шкільної математики та усвідомлює відповідальність за тих, хто вивчатиме її  у майбутньому.
Експертами дискусійної панелі виступили:
Скворцова Світлана Олексіївна, член-кореспондент Академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри математики і методики її навчання Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського та
Онопрієнко Оксана Володимирівна, докторантка Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, вчитель з 15-річним стажем, автори навчально-методичного комплекту для 1-4 класів «Математика»;
Захарійченко Юрій Олексійович, кандидат фізико-математичних наук, старший викладач Національного університету «Києво-Могилянська академія», автор навчально-методичного комплекту «Алгебра 8»;
Петровська Інна Віталіївна, вчитель-методист Білогородської ЗОШ №1 Києво-Святошинського району Київської області.
Модератор  заходукерівник департаменту зв’язків з громадськістю видавництва  Лелюх Володимир Миколайович.
Активну участь у дискусії взяв Шевченко Георгій Михайлович, професор кафедри теорії ймовірностей, статистики і актуальної математики механіко-математичного факультету Київського національного університету, доктор фізико-математичних наук.
Обговоренню підлягали питання змісту навчальних програм з математики для початкової  та основної школи, методи навчання математики, зміст та якість сучасних підручників та посібників з математики, організація навчального процесу. Учасники дискусійної панелі мали можливість відкрито висловитись,  поділитися  досвідом роботи вирішення проблемних питань, окреслити шляхи удосконалення шкільної математичної освіти.
  Прийнято рішення -покласти початок всеукраїнському обговоренню насущних питань шкільної математики і не тільки.
Захарійченко Ю.О. із методистами з математики Київської, Сумської, Тернопільської та Рівненської областей

Комментариев нет:

Отправить комментарий