27.11.2016

У 2017 році стартує пілотний проект міжнародного дослідження PISA.



У 2017 році школярі України братимуть участь у пілотному порівняльному дослідженні якості освіти у рамках проекту PISA. Дослідження PISA (Programme for International Student Assessment, офіційний веб-сайт програми www.oecd.org/pisa) проводиться кожні три роки. У ньому беруть участь 15-річні з більш як 70 країн світу.
У межах Програми підлітки проходять тестування з математики, природничих наук і читання, а також відповідають на запитання під час анкетувань. Варто зазначити, що дослідження не перевіряє знань програмового матеріалу, натомість його завданням є визначити в учнів окремих країн здатність до використання знань і умінь з математики та природничих наук у життєвих ситуаціях, а також, яким рівнем читацької грамотності вони володіють.
Порівняльний характер дослідження визначається в першу чергу можливістю проаналізувати результати країни у різних циклах дослідження, визначати тенденції в освітній галузі конкретної країни.
Відповідальним за проведення та забезпечення участі школярів у пілотному,  а слідом у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018 визначено Український центр оцінювання якості освіти.
Дані, які буде зібрано в результаті участі України в PISA-18, слугуватимуть надзвичайно цінним джерелом інформації для дослідників, освітян, керівних органів країни,  батьків та самих учнів. Програма надасть Україні допомогу як моніторингове дослідження: реальні дані про навчальні досягнення учнів дозволять виявити як позитивні, так і негативні явища  вітчизняної освіті, що сприятиме успішному її реформуванню, а отже, і покращенню показників України в наступних міжнародних порівняльних дослідженнях.
З метою підготовки учнів до дослідження варто звернути увагу на використання у навчальній діяльності завдань, що демонструють застосування математики у повсякденних життєвих ситуаціях; залучати учнів до навчальних проектів «Математика у житті людини», «Математика і бюджет  родини», «Математика для розвитку мого міста» тощо, використовувати міжпредметні звязки, систематично проводити позакласну роботу. Приклади завдань попередніх років дослідження розміщено на сайті Українського центру оцінювання освіти.


Комментариев нет:

Отправить комментарий