Війна вносить свої корективи у низку сфер життя. Змін
потребує і викладання окремих навчальних предметів у школі.
Державна служба якості освіти у співпраці з ініціативою
«Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ
в Україні» (SURGe), та командою підтримки реформ Міністерства освіти і науки
України розробили поради щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного
стану.
Математика
Вчителям доречно виділити час на повторення і систематизацію
вивченого раніше навчального матеріалу.
Академічна свобода дає можливість вчителю змінювати порядок
вивчення тем шкільного курсу математики. Тому для оптимізації навчального часу
педагог може об’єднати певні теми, скоротити їх зміст, а натомість акцентувати
увагу на базових знаннях і вміннях, формування яких передбачене нормативними
документами, що регулюють сферу освіти.
Подавати навчальний матеріал з математики доцільно у
синхронному режимі, забезпечивши відеозапис заняття для дітей, які не змогли
долучитися до уроку. Коли ж учитель не має такої можливості, учням можна
запропонувати відеоуроки відповідної тематики, доступні в Youtube або на
спеціалізованих освітніх платформах.
Для закріплення навчального матеріалу, яке найчастіше
відбувається шляхом розв'язування вправ і задач, учням варто надавати знімки
екрану (скріншоти) розв’язаних типових завдань до теми, що вивчається.
Для контролю та коригування навчальних досягнень
учнів/учениць можна використовувати комп’ютерне тестування за допомогою
доступних навчальних платформ (MOODLE, GoogleClassroom, Microsoft Teams тощо).
Джерело: Педрада портал освітян України
Комментариев нет:
Отправить комментарий