28 вересня 2021 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти в режимі відеоконференції на платформі Google Meet для учителів математики області проведено майстер-клас «Як не загубити невідоме. Математичні стратегії. Нестандартні методи розв’язування задач: світовий досвід.». Провела майстер-клас методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Іванюк Тетяна Георгіївна.
Мета проведення заходу - привернути увагу вчителів
математики до створення математичних моделей та ефективних підходів у побудові стратегічних
траєкторій розв’язування нестандартних професійних завдань.
Актуальність заходу з даної теми також
зумовлена тим, що на сучасному етапі питання розвитку математичної грамотності
учнів набуває пріоритетної ваги, однак ще не достатньо затребуване в шкільній
практиці.
Тетяна Георгіївна звернула увагу учасників
до математичного символу невідомого «Х»,
який для багатьох учнів асоціюється з чимось таємничим та невідомим. В окремих
школярів існує страх перед самим
знаком «Х», що призводить до
труднощів в опануванні абстрактної дисципліни. Тетяна Георгіївна ознайомила вчителів із природою походження математичних
символів, зупинилась на окремих абстрактних поняттях математики та методах їх
вивчення.
Під час проведення майстер-класу учасники
розглянули сучасні інструменти для розв’язування математичних задач,
ознайомились із нестандартними способами
знаходження розв’язків типових завдань, а також завдань, які пропонуються учням
під час складання ДПА у форматі ЗНО, у проведенні учнівських олімпіад та
конкурсів.
В ході
майстер-класу спікер навела приклади прийомів розумової діяльності, які мають назву «аналіз через синтез», або
переосмислення елементів задачі з погляду різних понять,
які розроблені вітчизняними науковцями та практиками. Також методист продемонструвала досвід зарубіжних
колег з даного питання, представила
авторські методики.
Учасники заходу узгодили ряд
рекомендацій з використання нестандартних прийомів та методів розв’язування
задач з математики, які доцільно
упроваджувати в практичну діяльність
вчителів.
Сподіваємось, що учасникам майстер-класу
стане в нагоді практичний досвід, нові
методи та окремі нестандартні підходи до розв’язування математичних задач .
Комментариев нет:
Отправить комментарий