В рамках проведення IV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності» 16 квітня 2021 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти в режимі онлайн на платформі сервісу Google Meet, відбувся тренінг «Математичні лайфхаки. Інтегроване навчання математики як тренд сучасної освіти». Захід об’єднав більше сорока педагогів області навколо шляхів розв’язання проблеми створення цілісного освітнього простору, у якому математика природно пов’язана з іншими навчальними дисциплінами.
Методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ОКІППО Іванюк Тетяна Георгіївна привернула увагу вчителів до моделей, видів та підходів щодо впровадження інтеграції у процес навчання математики. Тетяна Георгіївна представила шляхи здійснення інтеграції на будь-якому етапі педагогічного процесу, проаналізувала проблеми міжпредметної інтеграції математичної освіти та способи їх розв’язання, ознайомила присутніх з інтеграційними задачами. Методист надала учасникам 10 практичних лайфхаків, використання яких у повсякденній педагогічній діяльності дозволить не лише нестандартно, змістовно та цікаво подати навчальний матеріал, налагодити конструктивну взаємодію між учасниками освітнього процесу, але й забезпечить здобувачам освіти ґрунтовну базову основу засвоєння математичних понять, формування практичних умінь та набуття компетентностей.
Вимога оволодіння учнями знаннями і формування в їх свідомості цілісної картини світу регламентована чинними нормативними документами та актуальна для сучасного інформаційного суспільства. Ключ до успішного майбутнього, до розвитку суспільства в інтересах людини полягає у організації освітньої діяльності, яка ґрунтується на «цілісності знань» та «цілісності світу».
Процес інтеграції змісту навчальних предметів вимагає виконання певних умов: розуміння принципів здійснення міжпредметних зв’язків, усвідомлення значущості інтегративного навчання для життєдіяльності учнів; створення сприятливого навчального середовища; координації дій усіх учасників освітнього процесу. Педагоги отримали вичерпну та змістовну інформацію щодо використання класифікації міжпредметних зв’язків для створення інтегрованих занять, здійснення внутрішньо- та міжгалузевого інтегрування навчальних предметів, формування компетентностей, розвитку системного мислення, екстраполювання отриманих знань.
Освітяни мали нагоду пересвідчитись у ефективності використання новітніх технологій та інтегрованого підходу під час ознайомлення учнів з навчальним матеріалом та з метою зробити процес навчання насправді цікавим.
Учасники тренінгу детально ознайомились із сучасними методичними підходами введення поняття числа та вивчення відповідної змістової лінії «Числа» на засадах внутрішньо та міжпредметної інтеграції.
Презентація "Математичні лайфхаки. Ігтегроване навчання математики як тренд сучасної освіти"
Комментариев нет:
Отправить комментарий