Кабінет
Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти
(STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року.
Навчальні методики та навчальні програми STEM-освіти, за задумом МОН
України, будуть спрямовані на формування компетентностей, актуальних на ринку
праці. Зокрема, це критичне, інженерне й алгоритмічне мислення, навички
оброблення інформації й аналізу даних, розвиток цифрової грамотності,
креативних якостей та інноваційності й навичок комунікації.
У Міністерстві освіти також зазначили, що STEM-освіта може реалізуватися
через усі види освіти: формальну, неформальну, інформальну (на
онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій,
турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо).
Як відомо, система STEM-освіти базується на трансдисциплінарному підході до
навчання, практичному застосуванні наукових, математичних, технічних та
інженерних знань для розв’язання практичних проблем та їхнього використання у
професійній діяльності.
Саме на такому підході побудований проєкт "Я досліджую світ".
Принципи проєкту:
·
У центрі навчання — дитина!
· Основне завдання школи — дати учням
інструменти для вирішення реальних життєвих задач.
Зауважимо, що на сьогодні в Україні успішно впроваджується біля десятка
різноманітних експериментів. Сучасні підходи до реалізації нового навчального предмета
«Я досліджую світ» відображено у проекті "Я дослідник 2.0". Навчальний предмет «Я
досліджую світ» є основою для успішного вивчення у старшій школі таких
навчальних дисциплін, як фізика, біологія, географія, математика, які складають
основу STEM-підходів в освіті. Проєкт є одним із перших в Україні, що
впроваджує ці принципи у початковій ланці освіти вже сьогодні.
Щоб дізнатися про проєкт детально та долучитися до проєкту, перейдіть за
посиланням "Я дослідник 2.0".
Для учителів математики буде корисною інформація, зокрема про сінгапурську методику
викладання математики та безпосередньо про можливості навчального проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий