У
відповідь на запитання про переваги системи Матіфік над іншими ресурсами.
Шановні колеги!
Ми організовуємо та пропонуємо різні шляхи для
розв’язання нагальної проблеми, що виникла із впровадженням карантинних
заходів, а саме організації навчальної діяльності учнів у режимі дистанційного навчання.
Наша
мета: ознайомити Вас із сучасними онлайн ресурсами, діяльність
яких дозволена МОН України для
використання в закладах ЗЗСО.
Матіфік - один із
навчальних інтерактивних ресурсів, який може бути використаний Вами для
організації навчання математики. Звісно, подібних ресурсів є значна
кількість. Кожен учитель, отримавши
відповідну інформацію, вибере освітній продукт (інструмент), який буде найбільш ефективним для навчання його
учнів. Тож, звісно, вибір за Вами. Під час вибору, просимо звертати увагу на
рекомендаціі (схвалення) МОН України
щодо використання ресурсу в закладах ЗЗСО.
Надалі ми плануємо
знайомити Вас з іншими освітніми ресурсами та організовувати аналогічні заходи. Чекаємо
Ваших пропозицій !
Відповідаємо на
запитання;
Які проблеми у викладанні
математики можна розв’язати за допомогою використання платформи Матіфік:
- Забезпечення наступності між початковою ланкою освіти та 5-6 класами базової школи за умови використання системи з 1-го класу. Адаптаційний процес п’ятикласників буде психологічно комфортним та послідовним у випадку єдиних підходів учителів різних ступенів навчання щодо впровадження форм та методів організації освітнього середовища, зокрема інтерактивного середовища із використанням ігрових технологій, індивідуального та диференційованого підходів, створення особистісної траєкторії розвитку школяра.
- Допомога учителям початкової ланки щодо навчання математики на засадах концептуального розуміння із врахуванням специфіки предмета, (основ глибинного вивчення математики), компетентнісної парадигми , а не на алгоритмах виконання операцій.
- Створення інтерактивного комфортного безпечного та природного середовища навчання, що стимулює мотиваційну складову вивчення математики.
- Забезпечує концентричне навчання і закладає міцний фундамент для усвідомленого вивчення математики у базовій та старшій школі. Можливість своєчасної організації класних/домашніх робіт із завданнями на повторення вивченого, усунення прогалин у знаннях та вміннях.
- Реалізовує принцип від конкретного до абстрактного. Через залучення учнів до розв’язання цікавих життєвих задач реального змісту, практичних завдань із повним розумінням процесів та механізмів до математичного моделювання.
- Можливість використання у класі, організації домашніх завдань, проведення дистанційного навчання.
- Адаптивний зворотній зв'язок: трикрокова послідовність підказок для учнів.
- Різнорівневі, параметризовані завдання із підвищеною складністю, позапрограмові завдання, що забезпечують індивідуалізацію навчання, сприяють розвитку математичних здібностей та обдарованості із врахуванням вікових особливостей учнів.
- Дозволяє залучати до роботи усіх учасників освітнього процесу, враховуючи дітей з особливими потребами.
- Суттєва допомога учителеві у проведенні оцінювання навчальних досягнень учнів за рахунок аналізу виконання учнем кожного завдання (характеристика помилок, час виконання, кількість спроб). Система дає незалежну об’єктивну оцінку знань та умінь школяра. Оцінювання носить індивідуальний характер та не є предметом загального огляду.
- Можливості представлення результатів учня його батькам або особам, що їх заміняють.
- Можливість залучення учнів до участі у різноманітних конкурсах, турнірах, що проводяться на платформі Матіфік для дітей з різних країн світу та отримання винагород.
- Українська бібліотечна асоціація сприяє у поширенні інформації щодо використання платформи у шкільних та дитячих бібліотеках України у зв’язку із обмеженим доступом до Інтернету у деяких місцевостях України та недостатньою кількістю комп’ютерів у закладах освіти та домашніх господарствах.
- Цей ресурс є безкоштовним для використання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий