19.11.2018

Обласний семінар методистів з математики на тему «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу»


Вимога оволодіння учнями знаннями та практичними навичками і формування цілісної картини світу актуальна для сучасного інформаційного суспільства. Наприкінці ХХ століття учені переконували, що у математиці потрібно цінувати те, що сприяє розвитку суміжних дисциплін і практичної діяльності. Дане твердження було предметом обговорення у ході проведення семінару методистів з математики області на тему «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу», який відбувся 15 листопада 2018 року в ТОКІППО. Семінар організовано та проведено методистами інституту спільно з освітянами Збаразького району.
З вітальним словом до присутніх звернувся заступник директора інституту з питань зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти Шайнюк Ю.Ч., який наголосив на важливості розгляду даного питання в умовах сьогодення, коли загальний обсяг інформації, яку потрібно засвоїти невпинно зростає, а обсяг часу на її обміркування та осмислення зменшується. «Окрім цього, у тестових завдання ЗНО з математики значна частина завдань практичного змісту, та й під час проведення міжнародних моніторингових досліджень використовуються задачі інтегративного характеру, що передбачають перевірку знань та умінь учнів із суміжних дисциплін», - наголосив Юрій Чеславович.
Піднесення престижу навчання математики завжди було і залишається актуальним для школи. Завдання учителя – показати учням, що математичні знання, якими б вони не були абстрактними, мають своїм корінням практичну діяльність. Також потрібно розкрити учням ще одну особливість математики: будь-яка математична теорія рано чи пізно знаходить застосування у практиці. Питання виховання математичної грамотності школярів розглянула у своєму виступі методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО  Іванюк Т.Г., яка також окреслила шляхи підвищення рівня та якості шкільної математичної освіти області.
Пришляк І. М., методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів ТОКІППО, зупинилась на проблемі формування практичних навичок школярів на уроках математики та в позакласній роботі засобами сучасних освітніх трендів, також розглянула питання неузгодженості навчальної програми з математики у ході вивчення окремих тем із програмами з фізики, хімії, біології, географії та запропонувала методичні рішення їх усунення.
Методист Збаразького РМК Славута М. Т. привернула увагу присутніх до  проблеми міжпредметної інтеграції шкільної природничо-математичної освіти  та зазначила методичні підходи до розв’язання завдань компетентнісного навчання в закладах загальної середньої освіти Збаразького району.
Досвід  організації та впровадження в практику роботи професійних здобутків та творчих ідей з проблеми розвитку практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу презентували творчі учителі математики району.
Матеріали семінару розміщено на сторінці "Методичні заходи".



Комментариев нет:

Отправить комментарий