При викладанні математики на рівні стандарту
(базовому рівні) у 10 класі в 2018-2019
навчальному році насамперед звернути увагу на:
-
методи та засоби, які сприятимуть сприйняттю
та розумінню навчального матеріалу, розвитку просторової уяви, мислення,
формуванню предметної та ключових компетентностей учнів, реалізації наскрізних
ліній ключових компетентностей.
Приділити
увагу до введення нових математичних понять,
загалом формування понятійного апарату. Врахувати, що програмою алгебри і
початків аналізу не передбачено вивчення теми «Границі функції», означення
похідної вводиться без опори на поняття границі. Також не передбачено вивчення
обернених функцій при розгляді найпростіших тригонометричних рівнянь.
При
вивченні курсу геометрії у 10 класі звернути особливу увагу на правильність
виконання рисунків геометричних фігур, зокрема призм та пірамід, зображення їх
елементів.
При
вивченні математики на профільному рівні забезпечити ґрунтовне засвоєння навчального матеріалу, прикладну спрямованість. звернути увагу на доведення
теорем, задачі, що передбачають доведення та дослідження.
На обох
рівнях вивчення математики широко використовувати наочність, програмові засоби,
дистанційне навчання.
У
разі відсутності нових підручників до початку навчального року використовувати
підручники попередніх років, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і
науки та рекомендовані до використання у навчальних закладах.
Надалі при виборі та замовленні підручників на 11 клас
дотримуватись лінійки підручників одного автора чи авторського колективу. У
проектах підручників проаналізувати доступність викладу навчального матеріалу
для школярів при самостійному опрацюванні, відповідність навчальній програмі та
сучасним підходам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий