У педагогічній практиці усе дедалі частіше педагоги стикаються з тим, що діти не розуміють необхідності тримати дистанцію, притаманну традиційній системі навчання, підкорюватися чиїмось вимогам, виконувати пропоновані учителем завдання тощо. Учителі стверджують, що учні сьогодення відрізняються від учнів попередніх випусків. Звісно, можна називати багато причин, здавалось би, неприйнятної поведінки школярів.
Проте є теорія, яка пояснює, чому покоління так різняться. Справа не у віці — занадто старому або занадто молодому — люди різних епох різняться, навіть досягаючи одного віку. Причиною є відмінні історичні умови, в яких формувалися покоління.
Думаю, цікаво буде ознайомитись із статтею:
Комментариев нет:
Отправить комментарий