04.03.2017

Лакмусовий папірець реформування освіти

Ще раз   замовимо слово та привернемо увагу до проведення моніторингових досліджень якості шкільної математичної освіти в контексті PISA-2018.


Це особливо актуально в час реформування систем середньої та вищої освіти в Україні. Опираючись на освітні стратегії колег як орієнтир, апріорі можна побудувати власну якісну та ефективну освітню систему, що відповідатиме викликам сучасності. 

Адже 15-річний досвід    дослідження демонструє наступне — на результати міжнародного освітнього дослідження належно реагує керівництво країн-учасниць, що втілюється у впровадженні освітніх реформ. Адже PISA містить не лише інструментарій дослідження, а й надає урядам країн-учасниць політико-стратегічні рекомендації задля підвищення конкурентоспроможності їхніх освітніх систем.
Більше того, результати дослідження є цінними не лише на макрорівні, але й на мікрорівні. Адже самі підлітки, їхні батьки та вчителі матимуть змогу зробити висновки щодо недоліків у нинішній системі освіти і намагатимуться, за можливості, внести корективи в навчальний процес. 
Про те, як проходить тестування PISA, про його мету, завдання та значення для України читайте у статті "Лакмусовий папірець реформування освіти"



Комментариев нет:

Отправить комментарий