21.03.2017

Моніторинг сформованості математичної компетентності учнів 9-х класів



На  виконання   плану Тернопільського обласного комунального  інституту післядипломної педагогічної освіти, рекомендацій Міністерства освіти та науки щодо підготовки школярів області до участі у моніторинговому дослідженні якості природничо - математичної освіти PISA-2018, з метою аналізу стану  сформованості основних видів математичної діяльності за курс математики основної школи   в ході експертного вивчення освітньої галузі «Математика» в Тернопільській області проведено діагностування з математики учнів 9 класів.
Головна мета тестування – діагностування сформованості основних видів математичної діяльності  учнів за курс математики основної школи (перевірка сформованості предметних компетентностей). 
Подаємо завдання, які пропонувались учням для виконання. Рекомендуємо провести дане діагностування для учнів 9 класів у ЗНЗ, які не були задіяні до експертного вивчення предмету "математика"  та провести самоаналіз. 
За результатами  проведеного діагностування у ЗНЗ області буде здійснено аналіз та вироблено методичні рекомендації.




Для проведення моніторингового дослідження просимо врахувати наступне: 


На проведення тесту відводиться один урок.
До кожного завдання №№ 1-10  подано  по 4-5 відповідей, з яких правильною є тільки одна.  
Завдання №№ 11- 15 учень розв’язує та записує лише відповідь.
До завдання № 16  необхідно надати повне розв’язання. 
Діагностичні роботи учні підписують за власним бажанням (допускається можливість анонімного виконання роботи).


Перед проведенням діагностування радимо ознайомитись із загальними правилами проведення моніторингу успішності у навчальному закладі, з метою та  доцільністю його проведення, аналізом результатів. До Вашої уваги стаття


порядок моніторингу успішності у загальноосвітньомунавчальному закладі


  

Комментариев нет:

Отправить комментарий