На виконання
плану Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти,
рекомендацій Міністерства освіти та науки щодо підготовки школярів області до
участі у моніторинговому дослідженні якості природничо - математичної освіти
PISA-2018, з метою аналізу стану
сформованості основних видів математичної діяльності за курс математики основної школи в ході
експертного вивчення освітньої галузі «Математика» в Тернопільській області
проведено діагностування
з математики учнів 9 класів.
Головна мета тестування – діагностування
сформованості основних видів математичної діяльності учнів за курс математики основної школи
(перевірка сформованості предметних компетентностей). Подаємо завдання, які пропонувались учням для виконання. Рекомендуємо провести дане діагностування для учнів 9 класів у ЗНЗ, які не були задіяні до експертного вивчення предмету "математика" та провести самоаналіз.
За результатами проведеного діагностування у ЗНЗ області буде здійснено аналіз та вироблено методичні рекомендації.
Для проведення моніторингового дослідження просимо врахувати наступне:
На проведення тесту
відводиться один урок.
До кожного завдання №№
1-10 подано по 4-5 відповідей, з яких правильною є тільки
одна.
Завдання №№ 11- 15 учень
розв’язує та записує лише відповідь.
До завдання № 16 необхідно надати повне розв’язання.
Діагностичні роботи
учні підписують за власним бажанням (допускається можливість анонімного виконання роботи).
Перед проведенням діагностування радимо ознайомитись із загальними правилами проведення моніторингу успішності у навчальному закладі, з метою та доцільністю його проведення, аналізом результатів. До Вашої уваги стаття
Комментариев нет:
Отправить комментарий